5 de gen. 2013

Reciclant ampolles de vidre

Aquestes vacances de Nadal, amb més temps que de costum, he aprofitat per reciclar ampolles de vidre de iogurt líquid que havia anat guardant. Amb uns quants papers i algunes cintes i botons que també guardava he decorat algunes de les ampolles.
Encara en tinc unes quantes més per poder seguir deixant escapar una mica de creativitat.
De moment sembla que m'han sortit aparellades, unes de caire més nadalenc i les altres més serioses.
Ja em direu si us agraden!


3 comentaris:

  1. T'han quedat molt xules, Lluna!!!
    M'agraden molt!

    Una abraçada ;)

    ResponElimina
  2. Doncs t'han quedat molt boniques. Felicitats! :) Petons

    ResponElimina
  3. T'han quedat molt boniques !!!!
    M'agraden moltíssim !!!!
    Petonets ben creatius !!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...