14 de maig 2012

Liebster Blog

Aquest cap de setmana m'ha arribat aquest premi internacional: Liebster Blog, que en alemany vol dir Blog favorit.


L'he rebut de tres blogs que també estan entre els meus preferits:

Ametlla de Compartint mirades
Olga de Petits Grans Artistes
Magda de Els petits infants

Les condicions del premi són:

1. Dir de qui l'has rebut.
2.Passar-lo a 5 blogs favorits.

Els meus cinc blogs favorits són:


Moltes gràcies a totes tres per haver-me passat aquest premi. Ja veieu que us el retorno perquè també sou les meves favorites.

Després d'haver enviat els premis també l'he rebut de l'Estrella d'Idees Magistrals. Moltes gràcies!

5 comentaris:

  1. Moltes gràcies i enhorabona Lluna!!!! ja no em puc escapar de fer una entrada per enviar aquests premis!! una abraçada:))

    ResponElimina
  2. Muchas gracias por tus palabras en mi blog, yo también te sigo, veo que tienes muchas cositas, ya te iré leyendo poquito a poquito. Un besete

    ResponElimina
  3. Moltíssimes gràcies Lluna per retornar-me el premi i que els Petits Infants també seguir un dels teus blocs favorits, estic encantadissima!!!!!
    Molts petonets i bona setmana !!!!
    MUAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  4. Gràcies Lluna! Jo també penso que el teu bloc és un dels meus favorits. Des del començament es respirar complicitat, empatia, afinitat, ... allò que em diem "filing" entre blogueres. Una forta abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
  5. Gràcies guapetona!!! Ens seguim mutuament. No em perdo les teves entrades per res de món.
    Una abraçada!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...